טיפים לפני רכישת משאית חדשה

admin

אחרי הרבה שנים כעובדים שכירים מן המניין החלטתם להגשים את חלום הילדות הישן ההוא והגעתם למסקנה שאתם רוצים לצאת אל השטח, לגמוע מרחקים ולנדוד בין הכבישים בארץ עם משאית חדשה. לפני שאתם יוצאים אל הכביש יש כמה סוגיות שכדאי לדעת ולהכיר:

המיתוס על נהג המשאית המחוספס שלא תלוי באף אחד, מגלה את המרחבים ועל הדרך גם מרוויח הרפתקאות כאלו ואחרות אף פעם לא באמת עזב אתכם והוא תמיד גירד לכם. אבל לפני שאתם מסתערים על האספלט ויוצאים לקרוע את הכביש יש כמה דברים חשובים שכדאי לכם לדעת לפני רכישת משאית חדשה. נכון, הם טיפה פחות מסעירים מהפנטזיה שאולי יש בראשכם אבל הם חשובים מאוד לפני שאתם מגשימים סופית את החלום.

כמה נהגי משאיות יש בישראל?

לכל מי שרוצה להיכנס לתחום מסויים כדאי לדעת בכלל כמה אנשים פועלים בו. לחלופין אחת מהבעיות שיש כיום בתחום עריכת הדין בישראל היא הצפת המקצוע והעובדה שיש רבים שעוסקים בתחום זה, מה שגם הוריד את המשכורות בתחום. אם כך, כמה נהגי משאיות יש בישראל? הנתונים מעט מבלבלים ויש להבחין בין הנתונים השונים. לפי נתונים שקיימים ברחבי הרשת המספרים המקובלים מדברים על כמה מאות אלפי נהגי משאית בישראל. אולם, חשוב לציין שמדובר על נתונים המתייחסים למספר האנשים באוכלוסיה שמחזיקים ברישיון נהיגה על משאית אשר עומד על מעל 10 אחוזים מכלל ציבור הנהגים. יחד עם זאת, נתונים עדכניים מדווחים על מחסור משמעותי בנהגים בישראל, אשר עומד לפי נתונים עדכניים על מחסור של כמה אלפים. 

משאית חדשה

כמה מרוויחים נהגי משאיות?

כמו כל שוק, הרווח נגזר במקרים רבים מהביקוש. לכן, במקרה של נהגי משאיות אין זה מפתיע שהמחסור הקיים על פי נתונים רבים בנהגי משאיות מוביל בין היתר לשכר שנחשב לגבוה יחסית בהשוואה למשכורות אחרות במשק וביחס לשכר הממוצע במשק. לפי נתונים כאלו ואחרים בעיתונות הכלכלית אשר מסתמכים על נתונים רשמיים נהג משאית יכול להרוויח כ-15 אלף שקלים נטו ואף למעלה מכך. כמובן שיש לשקלל במסגרת שכר זה את העובדה שנהיגה על משאית היא עבודה לא קלה הכוללת שעות רבות על ההגה. אך יחד עם זאת מדובר בנתון משמעותי. כמובן, שאם מצליחים להוסיף יתרון תחרותי מסויים ולצייד את המשאית בציוד נלווה, כמו למשל עגלות משאיות למכירה באתרים שונים אז כמובן שגם סיכוי הרווח עולים.

כמה עולה ביטוח משאיות

הוצאה נוספת שיש לקחת בחשבון היא ביטוח, כחלק מהעלויות הנלוות כמו טסט ואגרות. כמובן שהביטוח נגזר ממספר פרמטרים כמו גיל, וותק ותאונות קודמות. חשוב לדעת שלעתים משאיות שנמצאו כפופולריות לגניבה עשויות לייקר את מחיר הביטוח על המשאית, וגם זאת יש לקחת בחשבון. לכן למשל, כדאי להתקין אמצעי נגד גניבות מסוג איתורן שעשוי לסייע בהפחתה של עלות הביטוח, בהתאם לדגם. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Next Post

נהג אוטובוס, כך תרכוש את האוטובוס הבא שלך

קניית אוטובוסים למטרות תיירות או הסעת נוסעים, מחייבת חשיבה על פתרונות מימון, עלויות טיפול וכמובן גם היערכות להוצאות בלתי צפויות. איך רוכשים אוטובוסים באופן חכם? כל התשובות כאן אוטובוסים המיועדים לתחבורה ציבורית, למטרות הסעת תיירים או עבור תלמידים, צריכים לשלב בין רמת בטיחות מיטבית, אבזור איכותי וכמובן גם אמינות. כתוצאה […]

עקוב אחרינו עכשיו